March 25, 2010

I've been SERVED!

I've been SERVED?!?! heee... kasik gempak sajerrr... I've been tagged by Aween... So, I'm honoured to do this walaupun tgh mengantuk yg amatss... isk isk..

*achtung - the rest of this post will be in Malay...*

1) Siapakah diri anda di rumah?
Diri saya yg seadanya... takde org lain nak judge... kemas sendiri.. selerakkan sendiri.. pastu kemas balik...

2) Siapakah diri anda disamping rakan?
Tukang marah diorg bila depa buat silap... ya.. saya seorang kawan yg garang.. huh! kalo tak nak dgr nasihat, takyah tanya... huh! *emo*

3) 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai

- Nak kawin and ada anak2... insyaAllah...
- Nak pegi Bora2 Island!!!!!!
- Keta baru :)
- Renovate apartment saya yg comey ni... byk lah.. tambah power point... tukar shower head... 'upgrade' kitchen cabinet... beli katil king size.. beli tilam king size.. tambah aircond.. tambah pokok... *sigh.. byknya..*
- Nak ada 'fully control' in my career.. gituuuu....

4) Siapakah nama pasangan anda?
Alipth <--- ejaan samaran pilihan dia...

5) Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
- Dia sudah tidak merokok sekaranggg!!!!!!!!!!!!!!
- Dia jujur tentang semua benda dgn saya
- Dia mempunyai nada suara yg sedap bila menyanyi.. :)
- Dia mempunyai koleksi minyak2 wangi yg tidak menyebabkan saya bersin *ya.. saya allergic dgn perfume.. huhu*
- Dia satu2nya cinta saya yang ikhlas berkawan dgn saya.. dan nak kawin dgn saya.... dan tidak kisah saya berbadan voluptous.. :)

6) Bila tarikh anda couple?
ikut dia 15.03.2009.. ikut saya 06.02.2009.. saya keliru... tulon...

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
i've already put it behind.. :)

8) Lagu tema cinta anda?
errr.. aaaa.. uuuu... Hot n Cold by Kathy Perry? ahahahahah... tak pun Copa Cabana...

9) Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
saya lebih selesa to keep certain things to only between us.. gituuuu.....

10) Tag 10 rakan anda yang lain
SAPA BACA, DENGAN AUTOMATIK ANDA DI-TAG... AHAHAHAHAHAHAH.....


sekian,

No comments:

Post a Comment